24 timmar i frankrike med Nelly.com

Inlägget innehåller reklamlänkar

Äntligen är jag lite människa igen, igår när vi landade var jag tömd på energi, skulle egentligen gått på dagsfest men vi blev lite sena från Frankrike så var först hemma halv 5, och på kvällen var det 50 års fest som gällde. Dock gick jag hem efter en timme, åt en skön ensammiddag och kollade på White Collar. Somnade sent men var uppe tidigt imorse och tog en lång promenad. Efter det har jag hunnit städa hela huset och tvättat... Jaja nog om det, tänkte ju faktiskt kika in här fört att berätta om våra 24 timmar i Frankrike, det var riktigt kul!! Stort tack till Nelly och Patriksson för den underbara upplevelsen. Jag tänkte iallafall visa er hur våra timmar såg ut från start till slut.

Vi började morgonen med att åka till Arlanda, där vi var ett stort gäng som var redo att hoppa på planet till Frankrike. Så kul att bara resa med massa bekanta fyllda på ett plan eller ja jag sov ju nu hela resan men idén är ju rolig haha. Stackars Gertrude som satt bredvid mig haha var inte så roligt sällskap.

Hela min kropp RÖS när vi närmade oss Nice. Att se och höra havet, känna värmen och ja bara dra in hur fint allt är. Jag är SÅ tacksam, jag älskar att resa och få uppleva detta. Nu har jag varit i Frankrike flera gånger innan och då kommer känslorna starkare, jag känner ju igen mig på flygplatsen och på gatorna. Så avis på tjejerna som stannar veckan ut.

Efter vi landat i Nice tog x-antal bussar oss till det fetaste huset jag någonsin sett. Ja ni ser ju på bilderna men ändå tycker jag inte dom visar rättvisa. Det var verkligen som vi kommit till en egen liten Space village typ. och att vara omgiven av rosa små hus, palmer och pooler. Ja det klagar man ju inte på.

Min & Hannas kjol hittar ni här (klick), min topp - här (klick). Gissar ju även att resten av tjejerna kläder är från Nelly så bara in där och kika. Hur fina sandaler har jag btw? Dom är från Inukii

Vi drack lite bubbel och minglade runt innan vi satte oss för en party brunch, dock tog jag det jäkligt lugnt, man skulle ju orka hela kvällen och jag ville hellre fokusera på att fota en massa till er. Blir ändå förundrar hur vi får ihop det hela. Man kanske hinner njuta dom sista timmarna men innan är det mest fokus på material till er. Men i trevlig sällskap blir det mesta bra och jag var ju i mer än bra sällskap.

Trots att jag fotade hur mycket som helst ser alla bilder likadana ut haha så det här är enbart det jag samlade ihop. Väntar på att få lite bilder från fotograferna som var där dock :)

Efter ett tag tog vi bussarna tillbaka till Hotellet där vi skulle sova över natten, men nu skulle vi egentligen bara dit för att byta om till middagen. Vi fick snabbt svira om till kvällsoutfiten, så snabbt att jag faktiskt inte hann ta några bilder utan dom ovan tog jag faktiskt när jag kom hem på natten haha. Min fina svarta klänning hittar ni här (klick)

45 minuter efter vi kommit till hotellet var vi klara i lobbyn för att åka tillbaka till huset. Där hade dom gjort så fint, och fyfan vilken rolig middag det var. Stod mest upp och dansade till grymt bra låtar och live uppträdanden. Hade ju åandrasidan bästa sällskapet vid bordet.

Vi fortsatte dansa till halv 2, då tog jag och Filippa en taxi hem medan tjejerna drog till Baoli. Är lite smått ledsen över att jag inte följde med men hade så ont i fötterna och på tok för höga klackar så jag nästan kände mig obekväm så var lika bra att åka hem..

Lite glad var jag över det för trots att jag var trött så mådde jag extremt bra när larmet ringde på morgonen. En kvart efter mötte jag upp Filippa igen för att käka hotellfrukost innan vi gick ut på en promenad för att få njuta lite av Cannes innan vi skulle sätta oss på flyget tillbaka. Skönt att vi båda var pigga så man hade lite sällskap.

Såhär såg vår morgonpromenad ut, så mysigt! Jag bar Nelly från topp till tå men tyvärr verkar kjolen vara slutsåld... Det är verkligen en ny favorit i garderoben så hoppas den kommer in igen :) Ser nästan lite ut som LA på bilderna, tycker ni inte?
Det var våra 24 timmar iallafall, sen satte vi oss på ett plan som jag sov på hela vägen, så glad att jag kan somna så lätt på flygplan, eller egentligen att jag kan somna så lätt överrallt. Nu måste jag bara gå igenom mailen, sen ge mig ut i det fina vädret!