perfect smoothie

The perfect smoothie:
1 banan
1 avokado
en näve hallon
1 msk jordnötssmör
1 msk turkiskyogurt
2 tsk chiafrön

Yeez, börjar äntligen se lite träningsresultat eller okej kanske snarare känner jag att för varje träningspass får jag tillbaka lite kondis och styrka. Hade varit helt sjukt om det började ploppa upp abs efter 4 dagar eller vad tror ni haha? Men det är i alla fall helt galet att ett uppehåll på 2 veckor kan göra så mycket med kroppen. Jag som älskar att springa kunde i måndags bara springa 5 km innan jag var död. Igår gick det bättre.
Har också ätit typ perfekt kost sen i måndags och märker stor skillnad på hur jag mår. Då inser man kanske att den mat man vanligtvis äter kanske magen inte gillar eftersom jag då alltid är svullen.

Ungefär så här har min vecka sett ut när jag försökt undvika gluten och socker. Jag har också ätit mycket oftare än vad jag brukar göra. Ibland kan jag liksom hoppa frukost eller lunch och det är ju inte så bra mot förbränningen.
frukost:smoothie + 1 ägg
lunch: kyckling med bulgur
Mellanmål: ett paket Keso eller en banan
middag: Vegetarisk sallad

Jag ska fortsätta / försöka undvika gluten på vardagar så jag kan njuta av det på helgen istället. Det är helt enkelt inte värt att konstant vara svullen i magen.
Vad tycker ni om såna här inlägg? Jag tycker att det känns rätt personligt att dela med sig av sånt här men ni kanske tycker det är kul att läsa :)


Gillar

Kommentarer